˙˙·٠•ღ مهـدی، قلب تپنده شیعه ღ•٠·˙˙

"ای فرزند پیامبــــر،آیا بسوی تو راهی هسـت تا به دیدارتـــــ نائل آیم؟? دعای ندبه"

˙˙·٠•ღ مهـدی، قلب تپنده شیعه ღ•٠·˙˙

"ای فرزند پیامبــــر،آیا بسوی تو راهی هسـت تا به دیدارتـــــ نائل آیم؟? دعای ندبه"

˙˙·٠•ღ مهـدی، قلب تپنده شیعه ღ•٠·˙˙


بسم الله

رسم و راهِ مکه رفتن،قصد قربت با خداست

کاش می شد در دیارِ خویشتن حاجی شویم

ღღღღღღღღღ

راه دوری

نمی رود

روزی شود

روی مزارم

بنویسند شهیـــــد ...

ღღღღღღღღღ

الـلـهـمـــ الـرزقنـا شــهـــ♡ــاבتـــــ...

چند روز تا نیمه شعبان باقیست؟

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۲۴ ب.ظ

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۸
خادم الزهــ♡ـــرا(س)...

نظرات (۲۵)

ذر جهت ب نتیجه بحث تشزیف بیارید
چرا؟؟
پاسخ:
موفق باشید
۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۰۰ مدیون زهرا سلام الله علیها

سلام و نور، قلبتون لبریز از عشق خدا.

دعوتنامه هفته دهم شاخه طوبی تقدیم به شما دوست عزیز:

پنج حرف سرخ...

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله فرمود :

به شهید هفت امتیاز از طرف خداوند عطا می شود، اولین آنها بخشیدن تمام گناهان اوست بواسطه اولین قطره خونش.

وسائل الشیعه، ج11، ص9، حدیث20

 

این هفته مهمان پنج شهید گمنام هستیم.

خوب میزبانانی هستند شهدا، این مهمانی را از دست ندهید...

..............

خواهرم مدتیه به شاخه طوبی سرنمی زنی ها...قرار هفتگی مون یادت رفته؟؟؟

http://www.ehdayi1392.blogfa.com/

پاسخ:
سلام خواهری

قسمت نبود الان اومدم عزیزم
 
من الله توفیق
۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۰۳ مدیون زهرا سلام الله علیها

طرح زیبایی است خداکنه عاملش باشیم...

الهی زنده باشیم تاظهور .....

 

پاسخ:
الهی زنده باشیم تا ظهور

انشاالله خواهری
مرسی سر زدی 
یا مادرم زهرا
سلام


دست شما دردنکند
تذکر و یادآوری بجایی بود

ان شا الله
عمل کنیم
پاسخ:
ان شا الله
سپاس از حضورتون
یا زهرا

خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت
از فکر اینکه قد نکشیدم دلم گرفت

از فکر اینکه بال و پری داشتم ولی
بالاتر از خودم نپریدم دلم گرفت

از اینکه با تمام پس انداز عمر خود
حتی ستاره ای نخریدم دلم گرفت

کم کم به سطح آینه برف می نشست
دستی بر آن سپید کشیدم دلم گرفت

دنبال کودکی که در آن سوی برف بود
رفتم ولی به او نرسیدم دلم گرفت

نقاشی ام تمام شد و زنگ خانه خورد
من هیچ خانه ای نکشیدم دلم گرفت

شاعر کنار جو گذر عمر دید و من
خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

سید مهدی نقبایی

پاسخ:
+ + +
مرسی خیلی قشنگ بود 
یاعلی
با مطلب اکران فیلمی به نام سقف به روزم
منتظرتونم
یا علی
پاسخ:
انشاالله
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۰۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
اللهم عجل الولیک الفرج
پاسخ:
آمین

لبخند بزن!

بدون انتظار پاسخی از دنیا ،

بدان روزی دنیا انقدر شرمنده می شود

که به جای پاسخ لبخند ،

با تمام سازهایت می رقصد ...

پاسخ:
+ + +
خیلی قشنگ بود متشکر
ان شاءالله
پاسخ:
من الله توفیق
اللهم عجل لولیک الفرج
بسیار زیباست.....
پاسخ:
آمین
متشکر
حاج حسین یکتا :
رزمنده ای که در فضای سایبر می جنگی، برای فشردن کلید های کامپیوتر وضو بگیر و با نیت قربت الی الله مطلب بنویس. بدون که تو مصداق و ما رمیت اذ رمیت ... هستی، شما در شب های تاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور می کنید. مراقب باشید، به شهدا تمسک کنید بصیرتتون را بالا ببرید که ترکش نخورید ، رابطه خودتونو با خدا زیاد کنید، با اهل بیت یکی بشید و در این راه گوش به فرمان آنها باشید. بچه ها خط به خطی که تو فضای مجازی می نویسین رو همه شهدا می بینن !
پاسخ:
متشکر واقعا زیبا بود
در پناه خدا 
یا مهدی مدد
سلام اجـــــــی،الهامم
هدیه قشنگیه
ایشالله دیگه گناهامون کم بشه تا امام زمان ازمون راضی باشه
به یادتم به یادم باش عزیزم
یا بانوی عشق
پاسخ:
سلام الهام عزیز
تا کی ناشناس؟؟؟
انشالله
خوشحال میشم بهم سر میزنی بازم از این کارها انجام بده!!!!!!!!!
در پناه خدا
یا مهدی مدد
مهدیا کى شب هجر تو سحر خواهد شد؟

کى مصون از شر اشرار بشر خواهد شد؟

گل روى تو کى از پرده بدر خواهد شد؟

محو در نور تو کى شمس وقمر خواهد شد؟ 

پاسخ:
سپاس

اللهم عجل لولیک الفرج

+ + +
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۴۰ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست عزیز
با پست فوق العاده ی دانلود آهنگ های جام جهانی به روزیم .......!
یا حق
پاسخ:
انشالله
اللهم الرزقنا توفیق الطّاعة و بُعد المعصیّة
پاسخ:
سپاس از حضورتون
یا مهدی مدد

چه قدر زود گذشت... 
پاسخ:
امام مهربانم شعبانی دیگر آمد....   اما.....
................. نیامدی....
اللهم عجل لولیک الفرج...آمیــــــــــــن
 

 

خدایا!

گفتم خسته ام ، گفتی:لاتقنطوامن رحمة الله(زمر/۵٣)

گفتم : هیچکس نمیدونه تو دلم چی میگذره ، گفتی : إن الله یحول بین المرءقلبه (إنفال/٢۶)

گفتم : هیچکسی روندارم ، گفتی : نحن أقرب إلیه لحبل الورید(ق/١۶)

گفتم : فراموشم نکردی؟ گفتی : فاذکرونی اذکرکم (بقره/١۵٢)

التماس دعا

پاسخ:
سلام علیکم
انشالله که بنده خوبی برای خدا باشیم و اگر تا الان بد بودیم توبه کنیم
... و انشالله که حرفامون شعاری نباشه...
............آمیــــــــــــــن....
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۷ رسول حق منش
طرح زیبایی بود.
پاسخ:
سپاس از حضورتون
یا مهدی مدد
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۲ سپیده نصیری
سلام با دوتا پست به روزم خواستین تشریف بیارین
پاسخ:
سلام
انشاالله 
موفق باشید 
یاعلی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
+ + +
آمین
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۲ مدیون زهرا سلام الله علیها

سلام بانو.

احوالات؟؟

التماس دعا

 

پاسخ:
سلام علیکم خواهر
تشکر،،احوالات شریف چطوره؟امیدوارم خوب باشی
در پناه خدا
یامهدی مدد
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۴ افسر ولایی مهدی(عج)
می آمدی، خیلی پیش تر... اگر نقل مجلسمان "غیبت" تو می بود...
سلام همسنگر.
سپاس از حضور و نظرتان.
پست های زیبایی دارید. حس معنوی و امام زمانی خوبی به آدم دست میده.
اجرتون با خدای مهدی موعود(عج)
پایدار و سعادتمند یاشید.
التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت.
پاسخ:
سلام علیکم
خیلی خیلی لطف دارید 
درپناه خدا باشید با دلی مهدوی...
یامهدی مدد
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۸ کلبه کرامت

خیابان ولیعصر

شمال شهر،شهر بی غمان است

دلیل عقده مستضعفان است

خیابان ولی عصر هرشب

چو تیری بر دل صاحب الزمان است

**

خیابانی که "صادق" بود نامش

برایم مایه دق بود نامش

خیابان ولی عصر ای کاش

همان دکتر مصدق بود نامش

**

شمال شهر صدها قصر دیدم

دل مستضعفان در حصر دیدم

در این دوران غم صاحب زمان را

خیابان ولی عصر دیدم

**

شمال شهر دنیایی عجیبه

سرابی ساحر و مردم فریبه

خیابان ولی عصر حتی

ولی عصر هم آنجا غریبه

**

شمال شهر ما مومن کشونه

خیابان های از ما بهترونه

زمیدان ولی عصر از غم

دل صاحب زمان دریای خونِ

**

ولی عصر را دیدن چه سود است

که از سوز دل ما غرق دود است

فقط پاکیزه مانده کوی مهدی

ولی آن کوچه ممنوع الورود است

**

شمال شهر تهران نون فراوون

همیشه سبزه و بارون فراوون

خیابان ولی عصر کرده

به قلب بی نوایان خون فراوون

**

شمال شهر خنجر بر جنوبه

اگر چه خرم و آباد و خوبه

ولی هر روز میدان ولی عصر

دل صاحب زمان تنگ غروبه

**

شمال شهر زخم انقلاب است

به چشم تشنه کامان چون سراب است

زمیدان ولی عصر و شمیران

دل صاحب زمان از غم کباب است

**

شمال شهر زخم جمکران است

خر دجاله های این زمان است

ولی عصر هم بر کام مهدی

خیابان نیست،جام شوکران است

*** رنجبر گل محمدی***

پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتون
اللهم عجل لولیک الفرج
ای همیشه شهد یادت از عسل ها ... بیشتر

من به دنبال تو هستم در غزل ها ... بیشتر

هر چه می گویم با یک گُل نمی آید بهار

من دلم می گیرد از ضرب المثل ها ... بیشتر

گاه گاهی که میان روضه ام ، حس می کنم

می وزد عطر تو در بعضی محل ها ... بیشتر

نام تو دُکان بعضی ها شده این روزها

هست زرق و برق بازار بدل ها ... بیشتر

عده ای ناباورند و خوب می دانم چرا

هست پیرامون تو بحث  و جدل ها ... بیشتر

از فرج می خوانم و محو موذن زاده ام

لحظه ی حی علی خیرالعمل ها بیشتر

آسمان ابریست وقتی اشک چشمت جاریست

در میان گریه زیر کوتل ها ... بیشتر

کربلا را با نگاهت غرق باران می کنی

گریه ات می گیرد اما روی تنها ... بیشتر


شاعر :احمد علوی


پاسخ:
سلام
ممنون از  حضور و شعر زیباتون
درپناه خدا
یامهدی مدد
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۶ م. رحمانیان
من از این پست در وبلاگم گذاشتم.انشاءالله عمل کننده باشیم و باعث شویم عده ای هرچند اندک نیز عمل کنند. التماس دعای خییییییییییییییلی زیاد
پاسخ:
ان شاءالله،، ملتمسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی