˙˙·٠•ღ مهـدی، قلب تپنده شیعه ღ•٠·˙˙

"ای فرزند پیامبــــر،آیا بسوی تو راهی هسـت تا به دیدارتـــــ نائل آیم؟? دعای ندبه"

˙˙·٠•ღ مهـدی، قلب تپنده شیعه ღ•٠·˙˙

"ای فرزند پیامبــــر،آیا بسوی تو راهی هسـت تا به دیدارتـــــ نائل آیم؟? دعای ندبه"

˙˙·٠•ღ مهـدی، قلب تپنده شیعه ღ•٠·˙˙


بسم الله

رسم و راهِ مکه رفتن،قصد قربت با خداست

کاش می شد در دیارِ خویشتن حاجی شویم

ღღღღღღღღღ

راه دوری

نمی رود

روزی شود

روی مزارم

بنویسند شهیـــــد ...

ღღღღღღღღღ

الـلـهـمـــ الـرزقنـا شــهـــ♡ــاבتـــــ...

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۲
خادم الزهــ♡ـــرا(س)...

نظرات (۲۱)

یک کارت برای امام رضا ،مشهد . یک کارت برای امام زمان، مسجد جمکران . یک کارت برای حضرت معصومه،قم .این یکی را خودش برده بود انداخته بود توی ضریح . « چرا دعوت شما را رد کنیم؟ چرا به عروسی شما نیاییم؟ کی بهتر از شما؟ ببین همه آمدیم. شما عزیز ما هستی .» حضرت زهرا آمده بود به خوابش ، درست قبل از عروسی!

منبع :کتاب ردانی پور از مجموعه کتاب های یادگاران

 

عروسی بدون گناه!

لطفا خاطره مراسم ازدواج بدون گناه خود را به آدرس 1shab1000shab@chmail.ir بفرستید تا دیگران آن را بخوانند یا از دوستانتان که چنین مراسمی داشته اند بخواهید که خاطراتشان را بفرستند یا وبلاگ 1shab1000shab.blog.ir  را با نام "1شب 1000شب" لینک بفرمایید تا در این حرکت سهیم باشید.

به امید عنایت حضرت ولی عصر (عج)


پاسخ:
سلام
لینک شدید بزرگوار
به کلبه مهدوی این حقیر خوش اومدید
در پناه خدا
ان شاءالله
پاسخ:
انشالله
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۹ مسافر زمان
بنام خدا
 سلام بزرگوار
با دو مطلب
1.در محضر استاد
2.پایان کار وبلاگ
به روز هستم و منتظر حضور و نظر ارزشمندتون.
موفق و پیروز باشید.   
پاسخ:
سلام
انشالله
درپناه خدا
یامهدی مدد
سلام...

مثل همیشه مهمانید و پذیرای شماییم با...

http://zareh.blog.ir/post/425

http://zareh.blog.ir/post/411
پاسخ:
سلام
انشالله
درپناه خدا
یامهدی مدد
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۴ حجاب فاطمی
سلام علیکم و رحمه الله !    :)

خسته نباشی ! خواهر گلم خوبه ؟ سلامته ؟

ممنون...

یا علی مدد ع
پاسخ:
سلام علیکم آبجی خانم
احوالات شریف?? 
سپاس از حضور
درپناه خدا
یا مادر سادات(س)
 مادر تنها کسی است که
می توانی تمام فریادهایت را بر سرش بکشی
و مطمئن باشی که هرگز انتقام نمی گیرد !
سلامتی همه مادرا . . .
پاسخ:
واقعا.....
تامل برانگیز بود،متشکر...

مامانم...خیلی دوست دارم..دستاتو میبوسم..!
 توهدفی ، من دنبال توام

تو معبودی ، من عبد توام

توعشقی ، من عاشق توام

تو نوری ، من شب پره توام

تو بال باش ، من پرنده ام

تو ارباب باش ، من برده ام

تو همراه باش ، من رونده ام

تو ناز باشی ، من نیازم

تو آوازباشی ، من یه سازم

خدایا فقط باش ، که بی تومی بازم . . .

پاسخ:
متشکرم
خدایا..! تو هستی، کاش من هم باشم.....
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
ان شالله

:)


پاسخ:
انشالله
سپاس خواهرخانم
یازهرا
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۰ خادم الحسین
سلام.
وبلاگ مداحی313 افتتاح شد...

این وبلاگ عرضه کننده زیباترین سبک و شعر های مداحی میباشد...

منتظر حضور شما هستیم...

التماس دعا
پاسخ:
سلام
التماس دعا
انشالله

سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت

حضرت امام موسی کاظم علیه السلام تسلیت باد

پاسخ:
ایام تسلیت
درپناه خدا
یامهدی مدد
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۸ گلبرگ دی ال
اللهم عجل لولیک الفرج.
پاسخ:
آمین
سپاس از حضورتون
درپناه خدا باشید
یامهدی مدد

امام کاظم علیه السلام :مصیبت براى شکیبا یکى است و براى ناشکیبا دوتا .

تحف العقول.ص 414

پاسخ:
سپاس از حضور
در پناه خدا
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۵ خادم الحسین
سلام.
با سوالی در مورد زنگی به روز هستم.
منتظر نظرات و کمک هی شما برای پاسخ به این سوال نیاز دارم.
خیلی ممنون میشم اگه منت بذارید و جوابتون ر واسم بگید.

التماس دعای فراوان
یا علی مدد
پاسخ:
محتاجیم به دعا
انشاء الله
انشاالله
پاسخ:
انشالله
لبیک یا خامنه ای.
پاسخ:
لبیک....
رهبرم ما باتو پیمان بسته ایم....

بلغ العلی بکماله، کشف الدجی بجماله/ حسنت جمیع خصاله، صلوا علیه و آله

عیدتون مبارک :-)

پاسخ:
سلام علیکم
سپاس
عیدتون مبارک
ان شاءالله ...
پاسخ:
درپناه خدا

شما دعوتین به محفلی از رندان ....
منتظرتون هستیم 

این بار با مطالبی با عنوان :
نامه ای به خواهرم ....

پاسخ:
سپاس از شما واقعا زیبا و تامل برانگیز بود 
موفق باشید
ان شاء الله

لبیک یا خامنه ای ...
پاسخ:
انشالله

رهبر اگر فرمان دهد غسل شهادت میکنیم
فدای دل حضرت آقا..

» سلام و سپاس از حضورتان، یاعلی
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۲ مجله نوجوان

سلام و خسته نباشید

با"نامه ی یک پسربچه ی یتیم به دوستش"به روزیم

نظر یادتون نره

منتظر حضورتان در وبلاگم هستم

یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی